rahbar-ax

بلاگ

۱۰۹
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

مدیریت امور متقاضیان بتاجا اعلام می دارد:

نظر به اینکه هدف بتاجا خانه دار نمودن کارکنان فاقد مسکن آجا می باشد و تاکنون نیز به لطف الهی در راستای تامین مسکن کارکنان با تمام امکانات خود تلاش نموده است، برابر اوامر صادره و به منظور مساعدت و کمک به کارکنان بالای ۲۰ سال خدمت در راستای خانه دار شدن از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مهلت عضویت در طرح حکمت داده شد تا کارکنان دارای شرایط با واریز مبلغ پیش پرداخت به عضویت طرح حکمت در آیند.

نحوه عضویت در طرح حکمت (کد ۶۲) کارکنان بالای ۲۰ سال سنوات بشرح ذیل اعلام میگردد:

الف) ثبت نام کارکنان شاغل ۲۰ سال به بالا که عضو طرح حکمت نبوده و یا بنا به دلایلی موفق به افتتاح حساب (کد ۶۲) نگردیده اند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰مهلت داده میشود تا نسبت به ثبت نام کد مذکور اقدام نمایند.

ب) کلیه متقاضیان ثبت نام در طرح حکمت میبایست فاقد تسهیلات دریافتی (اعم از وام، زمین و یا مسکن از طریق تعاونیها ، بنیاد ، زمین شهری و سازمان ملی زمین و مسکن) باشند. و اعضاء واجد شرایط تعاونیهای آجا (تک تسهیلاتی) صرفاً وام طرح حکمت پرداخت میگردد.

ج) کسانیکه به عضویت طرح حکمت در می آیند بایستی حق عضویت همطراز با هم سنواتی های خود طبق جدول(سایت بتاجا- مسکن- دانلودها) واریز نمایند.

مدارک لازم:

۱- فرم عضویت تکمیل و تأیید شده توسط آجودانی یگان مربوطه.(سایت بتاجا- مسکن-دانلودها)

۲- روگرفت آخرین فیش حقوقی.

۳- اصل فیش واریزی حق عضویت بر اساس سنوات خدمتی به شماره حساب ۱۰۹۹۸۰۱۱۳۵۴۵۹۴۱ به نام صندوق تعاون و سرمایه گذاری مسکن بتاجا نزد بانک سپه (حکمت سابق) را به دفتر مدیریت امور متقاضیان بتاجا به آدرس: تهران- خیابان شریعتی- چهارراه قصر- خیابان قدوسی- پشت بانک سپه (حکمت سابق) -کد پستی: ۱۶۳۱۷۱۳۱۱۱ارسال فرمائید.

شایان ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۷-۸۱۹۵۳۹۹۲-۰۲۱ (امور متقاضیان بتاجا) تماس حاصل شود.